zaterdag 12 juni 2010

Twee maanden bloggen

en ik merk dat ik vooral bezig ben met het omtoveren van een stadsbalkon via moesbalkon naar mijn eigen kleine landgoed. 

Het is waar ik voor voel, waar ik mee bezig ben en wat me doet stralen. En zo ziet het er vandaag uit:


Het is heerlijk weer en ik ga lekker naast de aardappelplanten zitten met een boek. Dat kan nog net want het loof strijkt al langs mijn dijen. Ik zag het eerste begin van knopvorming in de toppen van de planten en vraag me af hoe ik straks de aardappels 'een beetje netjes' uit die grote, zware zakken kan krijgen...

Nooit geweten dat tuinieren zo veelzijdig en leuk kon zijn! 

Om dat te vieren, te delen, ook met hen die zich door de 'volwassen content' van dit blog laten afschrikken mijn landgoed te betreden, zet ik vanaf vandaag al mijn moestuin-stukjes ook op een apart blog. Komt dat zien :=).

Kate
11 juni 2010