donderdag 15 december 2011

... of is het "gewoon" verwardheid?



Mijn vader moest vanmorgen naar school, dacht hij.


Mijn moeder wist niet meer hoe mijn vader ook weer heette.


Mijn vader vroeg of zijn moeder wel nog leefde.


Mijn moeder praat alleen maar over haar vader, haar jeugd.


Mijn vader kan nog maar moeilijk zijn gedachtes verwoorden.


Mijn moeder: 'iedereen wil oud worden; niemand wil het zijn'.


Mijn vader vindt oud zijn niet leuk.


Mijn moeder maakt zich ongerust over haar korte geheugen.


Mijn vader geniet van knuffelen, een lekkere lunch en bingoën.


Mijn moeder zegt dat als zij zo wordt als mijn vader, zij liever...



Kate
15 december 2011 


De afbeelding is gemaakt m.b.v. de foto op: http://doccarnahan.blogspot.com/2010/10/feeding-your-brain-tips-to-prevent.html