maandag 25 juli 2011

236 schakels - 1.

Zij stond voor hem toen zijn telefoon ging.

‘Tessa lieverd wat leuk dat je belt. Vanavond, samen eten? Leuk, goed plan, strak plan. Ik haal je op om 19:00 uur. Tot dan.’

‘Dat was Tessa, Kate. Ken je haar nog? Zij was bij mij in Milaan toen, weet je nog? Zij nodigde me uit voor een etentje. Vind je dat niet leuk voor me’?
‘Jawel.’ Haar stem klonk mat.

‘Dat mag jij niet hè Kate, mij uitnodigen om samen wat te eten ergens?’
‘Nee.’
‘Zou je het willen?’
‘Dat weet je toch?’

‘Jij, Kate, zult mij nooit mogen uitnodigen om samen uit eten te gaan. Jij en ik in een restaurant zal niet meer gebeuren. Besef je het?’
Ze knikte.
‘Proef het Kate, nooit meer. Wat zeg je nu?’
‘Nooit?’
‘Dat weet je toch? Dat is toch wat je wilde?’
‘Nee.’

‘Wat zeg je? Moet je nou huilen? Omdat Tessa zo lief was me uit te nodigen om samen naar dat nieuwe restaurant aan het Rokin te gaan? Ze heeft een plaatsje gereserveerd aan het raam. Zou je willen dat ik je toestemming gaf vanavond even naar ons te mogen kijken als wij daar zitten in dat romantische decor aan een maaltijd waarvan jij slechts kunt dromen? Dat zou wel heel hard van mij zijn, hard en lief als je dat tafereeltje mocht aanschouwen, nietwaar? Wil je dat?’
‘Nee.’

‘Jawel, dat zou je best willen en als je het heel lief vraagt, geef ik je misschien wel je zin. Vraag maar Kate.’
Ze schudde haar hoofd. Droge snikken verbraken de stilte.

‘Kom hier’. Zijn hand klauwde zich vast in haar schaamhaar en hij trok haar naar zich toe. ‘Kom hier en voel wat het met me doet. Ja, goed zo, zak maar op je knieën. Maak maar open en proef hoeveel jouw pijn met mij doet.’

Hij kreunde van genot. Het was te lang geleden haar mond om zijn lid, haar pijn die zo tastbaar tussen hen in hing, haar kwetsbaarheid.

‘Je bent het nog niet verleerd Kate, ga maar door en luister goed: je mag niet slikken. Je houdt alles in je mond wat er ook gebeurt. Begrepen?’

Zonder het ritme te verstoren, knikte ze. Ze verhoogde haar tempo. Hij vroeg haar niet vaak hem te pijpen en dat maakte de keren dat het gebeurde speciaal.

Niet slikken. Ze vocht tegen het kokhalzen maar het lukte haar alles in haar mond te houden. Het was klaar. Ervoor wakend zijn sperma niet te verliezen, ontspande zij haar kaken.

‘Blijf even zo zitten, Kate. Kijk me aan en laat me van je genieten zoals je hier zit. Kom.’

Zij schoof nog iets dichter naar hem toe. Hij legde zijn benen over haar schouders, opende de rits van haar jurk een stukje en gleed zijn penis langs de hals van het jurkje tussen haar borsten.

Hij gunde haar een moment van rust met haar wang op zijn onderbuik. Ze ontspande zich. Als ze een poes was geweest was dit het moment om nu te gaan spinnen.


Kate