zondag 24 april 2011

Brian May in Vlissingen


Hoe wreed het leven kan zijn :-). Mijn held in Nederland en ik weet van niets. 

Brian was in Vlissingen om de Eddy Christiani award 2011 in ontvangst te nemen - nooit van gehoord maar dat nieuws is blijkbaar gewichtig genoeg om een melding op teletekst te genereren.

Ik kwam er gisteravond laat of was het gisternacht achter en al bijna direct stond het eerste filmpje op YouTube. Vandaag waren het er al meer: een lullige speech van de organisatie en een kort optreden met Van Velzen en natuurlijk een solo - natuurlijk Brighton Rock.

Samen met VanVelzen speelde hij het obligate Tie Your Mother Down en Don't Stop Me Now waar ik deze still van geplukt heb - moest er even voor Googlen om uit te vissen hoe dat moest :-). 

Prachtig dat licht en de gezichtsuitdrukking rond 1:33 - cute! Kijk maar want op foto leek het een beetje dom dat bijna verbaasde over de "lalalalalahhh" van Roel van Velzen maar tijdens het filmpje was het echt lief en leuk en nou ja... ik ben een fan :-).

Ik ben fan en nee, ik vond het niet erg dat ik in Amsterdam was en niet in Vlissingen. Maar wat een geweldige muzikant. Wat een fantastische vent. En wat goed dat hij zijn haar niet meer verft - oeps :-)!


Kate
25 april 2011


Het beeld komt uit: http://www.youtube.com/watch?v=xJUCoaHh60I
Brian May playing the guitar solo of Don't Stop Me Now at the Eddy Christiani Awards 23-04-2011 

Uploaded by dmaaike on 24 Apr 2011