zaterdag 3 november 2012

Den Bosch - update 03/11

Leuk! Er hebben ongeveer 15 mensen aangegeven gezellig Den Bosch onveilig te willen maken: meest singles (M,v,switch) maar ook een paar stellen.

Het merendeel van de groep komt vooralsnog uit Noord Brabant. Dat verbaasde me, eerlijk gezegd. Ik had gedacht dat 'men' wel iets mobieler zou zijn. Wat is er leuker dan een vreemde stad verkennen? Ja ja, hou maar op, begin maar niet, er zijn zat dingen even leuk of leuker :-).

Hoe dan ook, ik trein vanuit Amsterdam - die treinkaarten moeten toch een keer op voor ijs en vorst inzetten. Misschien zijn er mensen die het leuk vinden zich aan te sluiten op A'dam C.S.? De trein vertrekt - mogen we aannemen - om 10.08 en komt een uur later aan - in 's Hertogenbosch, ja. Hoop ik. Je weet maar nooit.

Ik ken de stad dus helemaal niet. Ik heb er van verschillende kanten positieve verhalen over gehoord. Er is de 'beroemde' Sint Jan - voor wie niet te bedeesd is een Katholiek gebouw binnen te gaan. Jeroen Bosch - dit is zijn stad. Maar er zijn ook leuke winkeltjes en kroegen - ik ben helemaal 'into' bockbier de laatste tijd. Heerlijk!

Beetje lunchen, dwalen, kletsen. Het schijnt de 10e mooier, dus droger, te zijn dan vandaag hier in Amsterdam. Geen reden dus thuis te blijven!

Heb je een FL account en wil je komen dan is het wellicht leuk je daar even kenbaar te maken en je toe te voegen of op te geven. Er is een event gemaakt.

Heb mede door dit stadstripje al een aantal hele leuke contacten opgedaan en ik weet zeker dat dat geldt voor een ieder die zich aansluit.

Vandaar mijn oproep vooral, als je niets leukers of dringenders te doen hebt, gewoon naar Den Bosch te komen volgende week zaterdag.

Kate
3 november 2012



De foto is afkomstig van de site In Your Pocket.