zondag 8 januari 2012

Because words fail me...



Twee verhalen die om een vervolg schreeuwen, ik zie de beelden, voel de emotie maar ik kan niet schrijven. 

In mijn mapje met inspirerende foto's staan deze en ze achtervolgen mij maar ik kan er niet over schrijven.

Een kamer met donkerhouten vloer - of is het het einde van een gang - geen bed, geen stoel, geen privacy.

Misschien is het maar goed dat ik niet kan schrijven...

Kate
9 januari 2012

p.s. op 8 oktober 2012, bijna op de dag af 9 maanden later, heb ik er iets over geschreven - over deze lege kamers met donkerhouten vloeren. Gek, zo'n beeld en dat je daar maanden later nog iets bij voelt. Veel bij voelt.
 

De foto's komen van een van de tumblrs die ik volg. Stom genoeg heb ik niet genoteerd waar ik ze zag.
De twee verhalen waar ik aan refereer zijn: het kerstverhaal en 236 schakels