vrijdag 26 oktober 2012

Laten we iets doen in november...

Ik ben single en zou het leuk vinden anderen te ontmoeten in een niet-BDSM-merige omgeving. Mijn ervaring is dat dat nog altijd de beste manier is om informeel en toch leuk kennis te maken.

Sinds kort heb ik een museumkaart (en ook nog wel een paar treinkaarten die geldig zijn in het weekend). Wie vindt het leuk samen (als je een vrouw bent of een single dominante man van ongeveer 50) en nog liever met een groepje iets te ondernemen? 

Een stad of museum bekijken en/of samen wat eten of drinken. Gewoon elkaar leren kennen zonder de duffe vragen over BDSM die blijkbaar bepalen of je de moeite waard bent. 

Ik zoek leuke mensen, liefst singles omdat ik dat ben en ik geen gedoe wil met partners - ook niet zij die instemmen met je bezigheden buiten de deur. 

Ik zoek leeftijdgenoten. Ik weet dat veel 70-ers zich nog jong voelen in hart en ziel maar sorry voor mij ben je dan echt van een andere generatie. 

Ik zoek leuke plannen, andere praat, interessante uren. Ik zoek vriendschap en natuurlijk zou het mooi zijn als er echt iets ging vonken. 

Je kunt verwachten dat ik open en eerlijk ben zoals jij dat bent. Je kunt verwachten dat ik weet waar ik over praat en als ik het niet weet dat zal zeggen. 

Je kunt verwachten dat het hoe dan ook een gezellige middag of avond zal zijn. Je kunt verwachten dat je over SM mag en kunt praten maar niet alleen maar. Er is meer. 

Je kunt ook verwachten dat zodra er een datum vaststaat, ik die vastzet in mijn agenda. Tenzij er acute paniek is, zal ik er zijn. 

Het leukste zou zijn om een mooie balans te krijgen in M/v enz. maar matchen kost tijd en mensen zijn wispelturig. Ik kan niet meer doen dan hopen dat er een leuke opkomst is of zal zijn. 

Ik heb geen zin in flauwekul, geen tijd om door allerlei hoepels te springen, ik doe niet aan cammen enzo dit is gewoon een manier om sociaal, normaal kennis te maken. 

Ik doe ook niet aan BDSM. Niet dus. Lees mijn blogjes, mail, vraag en leer dat ik dat nu niet het allerinteressantste vind. 

We gaan dan ook geen wandeling langs de wallen maken. Ook de duinen en het strand staan niet op de agenda. Overnachten doe je thuis. 

Indien we met een groepje op pad gaan - en dat zou het leukste zijn - dan ben ik niet verantwoordelijk voor het gedrag etc.etc. van de groep. 

Kate 

26 oktober 2012 

p.s. dit is de adv die ik vandaag op BZ en FL gezet heb. Reageer vooral als je het een leuk idee vindt. Wie weet gaan we dan iets doen in november. 


Beeldverantwoording: alle beelden zijn afkomstig van Corbis, de Prism collectie en gemaakt door Dena Vail. 
- De bovenste afbeelding, A watercolor illustration of people at an art opening, is te vinden onder stockphoto id 42-26215572.
- De middelste aquarel, A watercolor illustration of people at a martini bar, heeft stockphoto id 42-26215331.
- De onderste illustratie is A watercolor illustration of people raising their wine glasses during a toast met als stockphoto id 42-26215592.