zondag 7 oktober 2012

Aapje-kijken

Eindelijk weer eens een foto die iets met me doet. 

Opnieuw - als u het al niet kunt invoelen: ik zie niet het romantische, de koffie-date, een soort van samenzijn, verre van dat. 

Ik vraag me af wie zich aan de andere kant van het raam bevindt, in welke conditie - of moet ik zeggen: staat, hoedanigheid? 

Wat doet zij, moet zij doen, kan zij doen?

Zij wordt bekeken, genadeloos, geen privacy voor haar. Kan zij ook zien wie aan het aapje-kijken zijn? 

Wie is zij en wie zijn zij die net koffie hebben gedronken? Zijn zij nu onderweg naar haar? Of moet zij zich presenteren aan hen?
 
Al dat soort vragen gaan door mijn hoofd.

Week ben ik er van. Zenuwachtig - plaatsvervangende angst om wat er gaat gebeuren. Zo'n situatie. Slikken. Zuchten. Kippenvel. Wow! 

Kate
7 oktober 2012 


De foto vond ik op de tumblr brown dress with white dots waar geen bronvermelding te vinden is.