woensdag 29 september 2010

Dress Red Day






Vandaag was, is het "Dress Red Day". Het is een internationaal appèl om meer aandacht te geven aan en onderzoek te doen naar hart- en vaatziekten bij vrouwen.

Eerlijk gezegd, ik vraag me af - we mogen dan anders gebouwd zijn dan mannen - wat is er zo anders aan het hart en de vaten van vrouwen dan van mannen? Ik kon het zo gauw niet vinden op de diverse sites.

Laten we hopen dat dit slechts een reden is om mensen geld uit hun zakken te kloppen. Ik mag er niet aan denken dat het echt zo is dat vrouwen op medisch gebied in de 21e eeuw nog steeds achtergesteld zijn. Dat kan niet waar zijn...!!!

Ik weet niet wat ik er verstandig en intelligent meer over kan zeggen want geld ophalen voor onderzoek speciaal voor vrouwen stelt onderzoek naar hart- en vaatziekten bij mannen weer achter - en dat kan niet de bedoeling zijn.

Maar goed, voor meer informatie en donaties gaat u naar de sites van de Hartstichting.

Kate
29 september 2010




De prachtige foto komt van: http://www.philmug.ph/forum/showthread.php?p=798204
De fotograaf was Dave Deluria; de bondage werd aangelegd door Bo Roxas; het model was fijdi.