donderdag 26 mei 2011

Adieu Blogger - of niet? Blog zonder drempel

Er zijn problemen, ik ondervind problemen met Blogger. Al een hele tijd krijg ik mijn statistieken niet te zien, daar kon ik nog wel mee leven hoewel het prettig was te weten dat schrijven over Masterchef meer werd gewaardeerd dan mijn verhalen

Vandaag kon ik een groot deel van de dag mijn eigen blog niet binnenkomen, niet als lezer, niet als schrijver. Waardeloos! Dus ik ga hier weg. Ik ben aan het stoeien met Wordpress maar hmmm da's nog niet zo gemakkelijk, zelfs niet als je zelf niet onverdienstelijk websites hebt gemaakt :-). 

Maar ik ga hier weg en Wordpress ligt voor de hand.

Kate
25 mei 2011 


p.s. 26 mei 2011:
het inlog probleem is verholpen door het verwijderen van cookies en het stats probleem zal wel nooit verholpen worden door Blogger - heeft iets te maken met de volwassen aard van het blog en de drempel die ik daarom heb opgeworpen bij de entree. 

E.e.a. houdt in dat ik voorlopig maar hier blijf. Na een middag en avond klooien met Wordpress ben ik nog steeds niet uit een mooie, cleane, heldere layout om maar niet te spreken over al het andere dat een verhuizing met zich meebrengt: externe tellers en links aanpassen, aanmelden zoekmachines etc.etc. 

Tijd en energie ontbreekt en als alles niet nog meer desintegreert hier dan is de keuze snel en gemakkelijk gemaakt :-) - of is dat nu gemakzucht? Grom grom. Jammer dan. Als het opzetten van een blog op een nieuw platform zoveel moeite kost kan ik beter een eigen site opzetten. Da's sneller, leuker en flexibelere. Voorlopig maar niet hoor, voorlopig dus maar even niets.

Kate
26 mei 2011


p.s. en aanvulling per 4 juni 2011:
aangezien het feit dat Blogger blijkbaar niet in staat is statistieken te geven voor adult content blogs en - zie boven - het voor mij interessant en belangrijk is te weten welke delen van het blog gelezen worden, heb ik besloten de adult content drempel die via Blogger kan worden ingesteld weg te halen en te vervangen door een mededeling in de linkerkantlijn. 

Overwegingen hierbij waren dat bij mijn weten geen andere counters statistieken tonen per individueel blogbericht en juist daarin ben ik geïnteresseerd. Daarbij is het - volgens mij - zo dat mijn blog nu niet tot de meest extreme hardcore adult content blogs behoort vandaar dat ik met een gerust hart dit blog zonder drempels kan laten zien.

Kate
5 juni 2011