vrijdag 19 juni 2015

Mijn week!


Dit is mijn week! En gisteren heb ik het gevierd met een heerlijke Kir Royal - dat is een klein scheutje crème de cassis aangevuld met champagne of andere sprankelende wijn. Zalig! Feestelijk.

Er was alle reden om te vieren want dinsdag kreeg ik van de oncologe het goede nieuws dat alles in orde is. Er staat opnieuw een controle afspraak gepland eind augustus en in december doen we wederom een MRI maar verder was het 'storm in een glas water'. Prima. Heerlijk. Fijn!

De dag ervoor was er ook goed nieuws: mijn bod op het huis dat ik afgelopen vrijdag zag, is geaccepteerd. Ik krijg per 1 september de sleutels. Huis? Bod? Ja! Ik ging vrijdag het huis-met-zwembad bezichtigen en het is een superhuis. Fijne buurt. Goeie tuin. Het klopte.

Er waren al mensen wezen kijken en die zouden later die middag een bod uitbrengen. Ook voor het weekend stonden bezichtigingen gepland. Mijn aankoopmakelaar was vrij en niet mee om te kijken - doe dit niet zelf - maar desondanks heb ik direct een bod uitgebracht en dat is dus nu geaccepteerd!

Gisteren met broer en zijn vriendin heerlijk thuis gegeten. Het gebruikelijke feestmenu: krabcocktail, gebraden kalkoendij, vers fruit met een scheutje drank toe. En ervoor even heerlijk geborreld met zo'n fijne champagne cocktail en wat lekkere hapjes. Een waar feest was het en dat was meer dan verdiend.

Vanavond eet ik restjes :-) - feestelijke kruimels van alles wat ik nog over heb.

Kate
19 juni 2015


De foto vond ik hier. De naam van de fotograaf of rechthebbenden ontbrak.