zaterdag 27 juni 2015

Dromen over mijn huis


Mijn toekomstige tuin is een klein paradijs vol fruitbomen en -struiken: hazelnoot, appel, peer, pruim, abrikoos, perzik, nectarine, druif, braam, aalbes, kruisbes, framboos, aardbei, kers.

Gisteren was ik er en ik ben blij dat ik snel gehandeld heb want wat is het een heerlijk plekje. Wel een huis waar wat aan moet gebeuren en datzelfde geldt voor de tuin. Maar dat maakt het eigenlijk alleen maar interessanter.

Zo is de hoofdslaapkamer momenteel beneden gesitueerd evenals de badkamer. Ik wil boven gaan slapen - daar zijn twee slaapkamers maar geen toilet of douche. Die moeten er dus komen.

Aan de slaapkamer beneden - met uitzicht op de tuin - wil ik een flink stuk aanbouwen. Het wordt een heerlijke lichte kamer - iemand noemde het al een tuinkamer. Ik noem het mijn schrijfkamer.

Het zwembad zie ik nog steeds als natuurlijke zwemvijver en het feit dat de garage/schuur die erachter ligt gammel is, opent de mogelijkheid daar een soort van beachhouse annex schuur van te maken.

Ik slaap geen nacht want er is zoveel om over te dromen... :-).

Kate
27 juni 2015


De foto, mid adult woman picking apples from tree, is afkomstig van Corbis en werd gemaakt door Sean Malyon. De foto is te vinden onder id stockfoto: 42-31705349 en het copyright is op naam van © Sean Malyon/Corbis.