dinsdag 29 mei 2012

Serve

Zo'n foto van een kamer met schoolbord zwartgeverfde wand, kaal peertje aan rood draad en witte balken steunend op een pilaar... Wow!

Moet ik nog zeggen dat het blok van mijn nek en schouders is gelift? Kan er niet eens mijn vinger op leggen maar een paar goede gesprekken en nou ja opeens merkte ik hoe licht ik me voelde, dat de steen er niet meer was, mijn schouder en nek zonder pijn en ik gewoon zoals ik zou moeten zijn, altijd.

Grappig hoe geest en lichaam werken. En nu maar hopen dat het zo mag blijven.

Schrijven... daar is momenteel nog steeds geen tijd voor hoewel ik er energie voor zou hebben en inspiratie ook - al is het maar door te starten met dat interieur hierboven :-).

ROOM and serve heet de foto. Ik kan me er van alles bij voorstellen. En ook dat is positief.

Kate
29 mei 2012


De foto, ROOM and serve, komt van: A space a day - een voor mij nieuwe tumblr waar ik door het klikken van een andere foto op Obsequiousness en toen via een andere tumblr terecht kwam. Leuk!