zondag 4 maart 2012

Aan een heerlijk mens...


Ik zoek eerst een mens
en ja, die mens moet Man zijn
maar allereerst een heerlijk mens.


Ik zoek een dominante single Man
voor een bestendige, monogame,
1-op-1 relatie in ongelijkheid.


Dat is wat ik wil.
Niet zo moeilijk
Maar moeilijk genoeg.


Toch, hij bestaat!
Er is een Man met de gave
het machtsevenwicht tussen ons
te doen kantelen.


Niets bijzonders wanneer het gebeurt;
heel vanzelfsprekend zelfs -
en ik wacht op die Man
want ik weet dat hij er is.


Kom je?


Kate
4 maart 2012

p.s. dit is een voorzetting van mijn zoeken naar een hele speciale Man.Lees ook: Zoals het zou kunnen....



De foto is afkomstig van Obsequiousness, een van de tumblrs die ik volg. Ik herleidde de bron tot All dressed in Argyle, ook een tumblr maar de maker van de foto kon ik er niet terugvinden.