donderdag 31 december 2015

2016


Het mag dan het rustigste blogjaar zijn geweest sinds ik met Ketens & Kneuterigheid begon, het was verre van een rustig jaar.


Het woord 'verandering' typeert het wel en het was en is goed. Hartstikke goed zelfs. Ik ben blij met 2015 en ik kijk erg uit naar 2016.

Ik wens u geluk, vrede, heerlijke momenten, gezondheid en alles wat u maar wenst of nodig heeft. 

Dank voor het lezen :-) en terugkeren naar dit plekje, dit intieme plekje waar ik ben wie ik ben, verwikkeld in een leven van steeds minder ketens en wellicht steeds meer kneuterigheid. 

Ook dat is goed. Precies zoals het moet zijn op dit moment.


Kate
31 december 2015




De foto vond ik op Schoengeistig tumblr waar als bron werd verwezen naar het blog van de maakster van de foto: Mónica Pinto, Pratos e travessas.