woensdag 5 maart 2014

Uw mening wordt gewaardeerd


Het is de laatste dagen bijzonder veel drukker dan normaal op mijn blogje. Velen komen hier op zoek naar BDSM verhalen. Die zijn er natuurlijk en gelezen worden ze ook. Daarnaast zijn er de recepten die aftrek vinden.

Reacties worden hier van oudsher sporadisch gegeven en eigenlijk ben ik daar wel dankbaar voor. Ik weet van bijv. BDSMZaken welke invloed lezersresponse kan hebben op het schrijfproces - dat is naast positief soms ook verlammend.

Nu het echter zo druk is, vraag ik het mij toch af: wat vindt u van wat u las of zag? Wat maakte indruk of waar ergerde u zich aan? Gevaarlijke vragen, misschien maar ik stel ze toch.

Onderaan deze pagina - zoals bij alle blogberichten - heeft u de mogelijkheid uw boodschap achter te laten. Ik ben zeer benieuwd.

Kate
5 maart 2014

De foto vond ik op Dreamstime en is gemaakt door Eric Broder Van Dyke. De credits gaan naar © Eric Broder Van Dyke/Dreamstime.com